

Moderní eventové a konferenční prostory v
centru Pardubic
Chcete uspořádat event?
Doporučujeme nás kontaktovat s minimálně dvouměsíčním předstihem. V e-mailu nezapomeňte uvést datum akce, čas začátku a konce, počet osob, program akce (DJ, kapela, projekce atd.) a informaci zda-li máte zájem o catering či nikoliv. Urychlíte tím vyřízení vaší poptávky.
Cena pronájmu je závislá na rozsahu poptávaných služeb. Rádi vám tedy zašleme cenovou nabídku přesně na míru vaší akce.

KONFERENČNÍ PROSTORY
Pro vaše eventy, workshopy, nejrůznější akce, schůzky, nebo školení nabízíme eventové prostory s kapacitou 200 osob, ideální i jako konferenční sál v centru Pardubic. K pronájmu nabízíme možnost využití naší terasy.
ZAJIŠTĚNÍ AKCE OD A DO Z
Pořádáme kulturní a hudební program napříč všemi žánry. Máme spousty kontaktů a rádi vám sestavíme program dle vašich přání a požadavků.


CATERING
ThisP is your Project description. Provide a brief summary to help visitors understand the context and background of your work. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start.
SALONKY
Naší výhodou je členitost prostor. Kromě hlavního prostoru máme 3 salónky a terasu, které je možné různě využít a tím nabídnout vašim hostům zajímavý program, kromě hlavního programu. Kolo štěstí, fotbálek, pokerový večer, workshop – udělejte vaši akci u nás nezapomenutelnou!