

Moderní eventové a konferenční prostory v
centru Pardubic
Chcete uspořádat event?
Doporučujeme nás kontaktovat minimálně s dvouměsíčním předstihem. V e-mailu nezapomeňte uvést datum akce, čas začátku a konce, počet osob, program akce (DJ, kapela, projekce atd.) a informaci zda-li máte zájem o catering či nikoliv. Urychlíte tím vyřízení vaší poptávky.
Cena pronájmu je závislá na rozsahu poptávaných služeb. Rádi vám tedy zašleme cenovou nabídku přesně na míru vaší akce.
KONFERENČNÍ PROSTORY
Pro vaše eventy, workshopy, schůzky nebo školení a nejrůznější akce nabízíme eventové prostory s kapacitou 200 osob (stání), 75 sezení. Celý prostor slouží i jako konferenční sál v centru Pardubic. K pronájmu nabízíme možnost využití naší terasy pro 45 osob a tři salónky s kapacitou 8, 16 a 20 lidí.
ZAJIŠTĚNÍ AKCE OD A DO Z
Pořádáme kulturní a hudební program napříč všemi žánry. Máme spousty kontaktů a rádi vám sestavíme program dle vašich přání a požadavků.

CATERING
Catering vám připravíme dle vašeho přání. Těšte se na nové a speciální chutě a kombinace.
Servírujeme nejčastěji teplý a studený bufet, tapas celý večer roznosem a pro menší počet osob nabízíme i servírovanou večeři nebo oběd.
SALÓNKY
Naší výhodou je členitost prostor. Kromě hlavního prostoru máme 3 salónky a terasu, které je možné různě využít a tím nabídnout hostům zajímavý program, kromě hlavního programu. Kolo štěstí, fotbálek, pokerový večer, workshop – udělejte vaši akci u nás nezapomenutelnou!