

Pronájem prostor pro firemní akce
Ať už pořádáte jakoukoliv firemní akci, Everything nabízí pronájem moderních eventových prostor v centru Pardubic.
Objevte místo, kde se spojuje inspirace, komfort a výjimečná atmosféra.
Hledáte prostor, který dokonale podpoří vaši firemní image a vytvoří nezapomenutelný zážitek pro vaše hosty? Everything je odpovědí na vaše potřeby. Naše eventové prostory jsou navrženy s ohledem na flexibilitu a funkčnost – ideální pro firemní prezentace, produktové launche, teambuildingy, vánoční večírky či obchodní jednání.
Strategická poloha v centru Pardubic zajišťuje snadnou dostupnost pro všechny účastníky, ať už přijíždějí autem nebo hromadnou dopravou. Moderní vybavení, stylový design a profesionální zázemí vytváří prostředí, kde se vaše myšlenky mohou volně rozvíjet a kde každý detail ladí s vaší vizí.
Rozumíme tomu, že každá akce je jedinečná. Proto s vámi rádi projdeme všechny požadavky a přizpůsobíme prostor přesně podle vašich představ. Ať už plánujete intimní setkání pro úzký tým, nebo velkolepou firemní oslavu, naše prostory se dokážou přizpůsobit vaším potřebám.
Společně vytvoříme akci, na kterou bude vaše firma ještě dlouho vzpomínat. Nechte se inspirovat prostorem, který kombinuje profesionalitu s příjemnou atmosférou a staňte se součástí našich spokojených klientů, kteří si Everything vybrali jako svého partnera pro důležité firemní momenty.

PRONÁJEM KONFERENČNÍCH A EVENTOVÝCH PROSTOR PRO VAŠI FIRMU
Pronájem eventových prostor s kapacitou až 200 osob (stání) nebo 75 (sezení).
Součástí je terasa pro 45 osob a tři salónky s kapacitou 8, 16 a 20 osob.
CATERING
Catering vám připravíme dle vašeho přání. Těšte se na nové a speciální chutě a kombinace.
Servírujeme nejčastěji teplý a studený bufet, tapas celý večer roznosem a pro menší počet osob nabízíme i servírovanou večeři nebo oběd.
.jpeg)


ZAJIŠTĚNÍ AKCE OD A DO Z
Pořádáme kulturní a hudební program napříč všemi žánry. Máme spousty kontaktů a rádi vám sestavíme program dle vašich přání a požadavků.
NAŠE SALÓNKY
Naší výhodou je členitost prostor. Kromě hlavního prostoru máme 3 salónky a terasu, které je možné různě využít a tím nabídnout hostům zajímavý program, kromě hlavního programu. Kolo štěstí, fotbálek, pokerový večer, workshop – udělejte vaši akci u nás nezapomenutelnou!
TOMB - 8 osob
LOUNGE - 16 osob
OCTAGON - 20 osob



TERASA - 45 osob
.jpg)



